// Evan's Official Blog
Woow , Lamanya tak berblog !
Aug 6, 2012 | 0Superstar (s)!




Hello , Anyonghasaeyo ! Rinduuu akuu tak ? wow  lamanya  aku  tak  update .  Nak  dekat  2  bulan  atau  3  bulan .  Hm .  Rindunya  blog and followers  sayaaa . Sayaaa rinduuuu :*  Actually ,  Ada  dua  sebab  aku  tak  update  dekat  blog  .  Sebab pertama  hari  tu  sebab  aku  dah  bosan  dengan  blog . Tapi tak tahu lah  tetiba  rinduuu  blog .  Shittt -.-  Ingatkan  nak lupakan blog , Nak utamakan ‘tweetheart’ akuu . Tapi apakan daya , Hanya manusia biasa . Rinduu balik nak update benda2 merapu dekat blog . Heeeeee~ Sebab kedua ialah internet lembab kalah siput ****  Tuuulah masalah utama bagi aku . Blog ni kalau lineee lajuuu macam kilat baruuu ‘syiok’ nak update2  , visit blog orang . Hm . Ni dahla internet lambat , nak bukak banyak tab pulak . Pakai kempunan lah aku . Aku start berblogging masa form 1 . Masa tuuu  tak tahu lagi nak decorate blog . Aku decorate cincai2 je . Form 2 ni barulah minda nih terbuka ‘sikit’ nak decorate . HAHA . Followers pun ala2 ja .  Cukup2 makannn . Hmhmmm , okeyh la sampai sini je malam ni . Lagipun mak aku dah bising ! Adehh . 

*Kacauu la mak nih . Kbyee





| Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past



The Credits!

Header by : Qistina
Full Edited : Syuq Evan's