// Evan's Official Blog
Diharapkan agar awak berubah , KAWAN :'(
Aug 7, 2012 | 0Superstar (s)!





#Sila baca status itu.

Annyeong Henecias!! :) Want to play Who Sang? :D 


Aloha ! Hari ni aku ada something nak share dengan korang . But , Enty ni berkenaan 'BFF' aku :'( Hmm , Bukan niat nak mengutuk . Tapi kenyataan . okeyh ! Jum cerita .



Hari sabtu lepas cikugu ajak kita orang hang out berbuka puasa dekat KFC . Kami punn okeyh je lah kan . Hang out , Sapa tak maw ;D Lepas rancang2 , Hari sabtu malam kami jumpa dekat KFC berbuka puasa . Best gila kot berbuka dengan kawan-2 . HAHA . Tapi ... . Masa dalam perjalanan nak pergi 'karaoke' , HAHA , org pergi terawikh kami p mana ? ==' *Back to the story .  Ada syaitan pulak terlepas bulan-2 puasa nih . Nampak perkara yang tidak menyenangkan hati , jiwa dan mata ! Memang first tengok rasa macam mimpi . Sebab masa tu jalan dalam gelapkan . Bayang-2 ja 'kot' ! Lepas tu kawan aku sorang lagi @Syaza Ain kata "Syuq , Kami nak habaq dekat hampa tapi janji dengan kami yang hampa takkan cerita dekat sapa-2 kay ?" Aku pun okeyh jelah kan . Dia kata "Syuq , Kami nampak ****** dan ******* KISS dekat tempat gelap ! " Dia bisik dekat telinga aku and then suruh aku tengok . Aku pun tengok skali lagi . MASYAALLAH ! Bukan mimpi , Betul lah ! Aku menjerit dekat kawan aku , Cepat-2 kawan aku tutup mulut aku . Kami jalan lajuu-2 . Gila ! Memang ta sangkakan .Luaran nampak suci , Dalaman ? Allah je yang tawu . Aku dengan Syazain kecewaa gila dengan dia . Memang terkedu tengok perbuatan dia tadi ! Pakat salahkan diri masing-2 . Yang Syazain "Awad la kami aada kawan macam dia ?" :'( . Yang aku pulak " Awad lah aku ni tak pandai memilih kawan , Derettt dapat yang bukan-2 Ingatkan dia okeyh je . Tengok-2 HAMPEH ! :'( . Kami berdua memang dalam mood '0%' . Memang senyap jaaa . Saket je hati tengok depa dua orang dok berkepit ! Errghhh . *Masa karaoke . Masa tu Syazain nak balek dah coz parent's dia datang awal . Aku pun say goodbye jelah dekat dia kan . Tak kan nak halang kot .Lepas je dia balek . Aku pun sunyi :( Sebabnya BBF merangkap 'BINI' aku tak datang . Parent's dia tak bagi kot . Naseblah ada jugak member yang 'gila-2' mcm aku nih . Borak dengan depa pulakk . ;DD Tapi tak ceritalah pasal minah and mamat tuu . Sat lagi kot 'tercapui' mulut tu . Depaa p ceritaa . Aaaaaaaaaaaa , MATI LAH AKUUU ! So aku buat keputusan yang aku takkan cerita dekat sesiapa kecuali 'bestie aku' MALISA . Aku buntu , Aku tak tahu nak cerita dekat sapa . So blog is my 'tempat mengadu naseb' :( okeyh lah kawan . I have to go because "bazaaarr ramadhammm" iss callinggg meee :* Kbyyee 


+____+ :  Tunggang langgang kan cerita ni :/ Sorry . Masa tengah type cerita ni aku tengah fikirkan crush aku :') Panjangkan entry kali ni ? Haha , Btw thanks a lot because ada masa nak bukak blog Syuq yang semak lagi tak cantik ini :) I appriciate it ! Sebenarnya panjang lagi story pasal "Diharapkan agar awak berubah , KAWAN :'(" nih .  But I don't have much time kay :)  . Tapi saya pendekkan je . HAHA . Penyegannn kan sayaa ?  Kayy finneee :(
Bye-2 :*



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Woow , Lamanya tak berblog !

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's