// Evan's Official Blog
Let's promote those thing'sss .
Dec 15, 2012 | 0Superstar (s)!


Tumblr_mf2mc77rsn1rkpe11o1_500_large


Assalamualaikum . Hello PEEPS'ss :* Good Night LOL :3 
Hahaha , meraban dah memalam ni kan . Heee . Okay malam ni aku memang gila blogwalking weh sampaikan lappy aku hang . Sebabnya kerja follow orang -,- . Hahaha . Perkara itu dah normal bagi akuuu . Kehkehkehh . 

Orait , Korang baca tak tittle story dekat atas ? Mesti korang bacakan ? Haha . Mesti korang kata "Tajuk tah ape-ape jee" . Heee . Aku agak dah korang cakap macam tuuu :p . Tapi tujuan aku buat entry ni sebenarnya nak suruh korang promote link korang dekat aku . Link apa yang aku suruh promote tuu  ? Haaa , contohnya "Instagram , Twitter , Facebook Page . Yang ituu sajalahh . Sebab aku ada account tuu je :D . Actually aku nak buat segmen tapi takut tak dapat sambutan lah pulok :D . Maklumlah bloggies baruu nih . Orang mana kenal puns kan :P . So the moral of the story senang je . "Bila korang follow aku , Aku akan follow balik" :) . Simple rite :D . *berbelit ayat aku* .

Ehhh , Nak bagi link korang macam mana dekat akuu ? Haaa , Korang just put your link dekat Cbox atauu comment box . Comment box tuu duduk dekat bersebelahan "date" . Memang tak nampak sebab aku buat warna transparent :D . Enjoy yaa :* 



Instagram : http://instagram.com/syuqevans

Facebook Page : https://www.facebook.com/syuqevansstory

Twitter : https://twitter.com/WtfOfSquid



P/S : Korang actually aku kena cepat ni . Cause abang aku ni suka kacau aku nak berblogging -,- . Semak jee budak nih . Aku ada banyak acc lagik contohnya ask.fm and blalala . Tapi KENA CEPAT OK ! Korang bagi je link korang aku follow :) . Okay byeee . Good Night LOL :3







Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Maya Karin Dalam Lagenda Budak Setan .
  • Najwa Latif Anak DERHAKA ?
  • My Heart Beat .
  • Starting New Life LOL .
  • Awkward Moment LOL .
  • Twilight Breaking Dawn Part 2
  • TWEET FAMOUS : Ayuni Matoki VS Lyana Evans
  • Segmen : Jom godek - godek FOLLOWERS .
  • Segmen : Jom tambahkan di Twitter dan Blog .
  • " Aku Terima Nikahnya " .

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's