// Evan's Official Blog
Najwa Latif Anak DERHAKA ?
Dec 12, 2012 | 0Superstar (s)!


577195_399350656766288_154468743_n_large

Assalamuaalikum ! Hello PEEP's :* .
Good Morning LOL . Dah breakfast ? Kepada yang dah breakfast tuh "untunglah woi" . Kepada yang tak breakfast lagi tuh "Kita serupa" . Hahaha :D . Mak aku baru nak buat sarapan pukul 11 -,- . Mana tak benggangnya . Last-last abang aku cakap dia pergi beli roti sapu jam jaa ahh . Tunggu pukul 12 baru mak aku masak . Selesai kes kelaparan tu -..- . Korang tahu kenapa aku rajin sangat buka blog update ni ? Sebab aku laparlah sayang . Bagi mengelakkan kelaparan luangkan masa dengan laptop aku separuh nazak ni :3 . 

Okaylah , Actually ada dua sebab aku buka blog hari ni . Haaa , jelas k . Aku bukalah google search gosip artis :D . Sambil-sambil tengok nampak "Najwa Latif" pulok dah . Idola aku kot tuu . So , excited lah buka gosip pasal dia then Headline dia korang tauu hapeee ? Nak tahuuu  ? Hmm . Aku sebagai peminat dia rasa terkilanlah juga k . Headline dia " Jahat sangagat ke sampai Najwa Latif dianggap ANAK DERHAKA? " Oh myy godness ! Siapa yang mulut lancang buat statement macam tuu ehhh ? Meh sini nak cili mulut tu -,- . Nak tahu cerita sepenuhnya tak ? Let's da story began peacefully . Recite bismillah first :)


Ehhh korang , sebelum kita gosip korang tolong follow my twitter :) . TYVM :*

KUALA LUMPUR, 12 DIS 2012: Kes yang mengangkat isu ayahanda Najwa Latif, Abdul Latif yang menuduh anaknya itu sudah derhaka bukan saja mengejutkan industri seni hiburan tempatan, malah ia turut mengundang pelbagai spekulasi sehingga ada segelintir peminat melahirkan rasa tidak puas hati terhadap ayah kepada penyanyi lagu Cinta Muka Buku tersebut.
Lebih panas lagi, menerusi segmen Panggilan Misteri Murai (PMM) kendalian pengacara, Ajieb Rosdi, seorang pemanggil telah mengadu domba dan tidak menyangka isu kekeluargaan dibangkitkan keluarga penyanyi yang baru saja selesai menghadapi Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).
Pemanggil yang ingin dikenali dengan nama Dee sangat risau dan berpendapat bapa Najwa tidak sepatutnya melakukan sebegitu. Dek kerana tuduhan ini, pelbagai isu negatif wujud dan membuatkan imej Najwa tercalar.
Apakah tanggapan negatif tersebut? Apa pula yang berlaku kepada Najwa serta peminatnya?
Jom lihat video ini untuk mengetahui kisah selanjutnya :)


Enjoy it ok . Bye . Mak aku panggil makan dah :D . Jyeaahhhh ! 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • My Heart Beat .
  • Starting New Life LOL .
  • Awkward Moment LOL .
  • Twilight Breaking Dawn Part 2
  • TWEET FAMOUS : Ayuni Matoki VS Lyana Evans
  • Segmen : Jom godek - godek FOLLOWERS .
  • Segmen : Jom tambahkan di Twitter dan Blog .
  • " Aku Terima Nikahnya " .
  • Ajari Aku - Anuar Zain Tampilkan Nora Danish
  • Photo Entry : Kenangan itu MANIS .

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's