// Evan's Official Blog
Awkward Moment LOL .
Dec 9, 2012 | 2Superstar (s)!



675337415_large


Assalamualaikummm ! Anyeong Cingu , Hello , Konichiwa , Sawasdeeka ~ 
*intro terlebih* . Hai korang , rindu aku tak ? Haahaaha , setelah berbulan-bulan aku tak berblogging dan tiba masanya aku berblogging dengan ini tampil blog berwajah baruuu yang diedit olehhh AKU SENDIRI .. Aku tak minat TIRU orang . Sorry . Hahaaa . Faham tak ayat hindustan aku ? Maklumlah baru layan Kuch Kuch HoTa Hai . Memang selaluu macam ni pon =3 . Poor this girl pleasee =P . OKAY ! Korang baca tak quotes yang aku copy pasta dari weheartit tu ? SWEET TAK QUOTES TU ? Of course nott !-,- . Siapa yang kata SWEET tu memang harus direjam dalam petak ramai-ramai k . Ini melibat kan perempuan . Dan aku perempuan . Absulotely aku SENSITIVE k . Hmm . Korang tahu macam mana aku boleh dapat quotes yang "pahit" ni ? Aku buka account heartit aku untuk follow orang then aku bosan aku explore lah . Tetiba terpampang ada dekat depan biji mata aku . Terus ada idea nak berblogging malam ni :D . Dasyat gila quotes ni kan ? -.- Tak dasyat sudaa  . K fine . Syuqrina tengah buat "merajuk gedik" pula :D . Korang tahu waktu sekolah  aku selalu jadi macam quotes dekat atas . Mak aku cikgu dekat sekolah . As usual pergi sekolah pernah TAK punch time pon . Orang start masuk perhimpunan pukul 7:30 . Aku masuk pukul 8:00 . Cun tak  ? :D . Masa nak masuk perhimpunan tu sah-sah lah orang tengok kami sampai mata juling ! Datang lewat kann . Eerr . Hate That Moments . Aku harap takkan berulang untuk next year ! :'( . Korang tahu ada satu hari tu aku malu nak turun kereta sebab datang sekolah lambat . Abang-abang aku boleh je watlex turun dari kereta tanpa ada perasaan :D . Aku duduk dalam kereta sampai cikgu kelas aku datang heret aku masuk kelas :D . Hahaha . Cayalah Syuqrina -.- . Abang-abang aku takpalah LELAKI . Aku PEREMPUAN . Jauh beza k . Mak aku selalu cakap . "Allah,nak maluu apa,kakak sepatutnya bangga orang bagi red carpet masuk sekolah" -.- . HAHAHAH ! Yalah tu RED CARPET ! Prefect bawak masuk nama aku dalam buku rekod lagi hadaaa lahh mak oi -.- . Eerr , mak aku kalau cakap hal datang sekolah lambat terus buat lawak tak menjadi dia :/ . Sedih k :D . 



Adess ~ Actually banyak lagi aku nak share dengan korang ni ! Idea bercambah-cambah keluar kalau bab datang lewat sekolah . Tapiiii hamba allah sorang ni *abang aku* suruh cuci bajuu pulak :( . Dia ni kan kalau tak dera adik dia sehari memang tak sah k . KEJAMMM gila abang aku . Aku tak tahulah siapa yang jadi girlfriend dia . Memang aku bagitauu siap-siap "Akak , kau  memang buta k" . Assalamualaikummm :D .Good Night tooo :* .. #HarimauMalaya .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Twilight Breaking Dawn Part 2
  • TWEET FAMOUS : Ayuni Matoki VS Lyana Evans
  • Segmen : Jom godek - godek FOLLOWERS .
  • Segmen : Jom tambahkan di Twitter dan Blog .
  • " Aku Terima Nikahnya " .
  • Ajari Aku - Anuar Zain Tampilkan Nora Danish
  • Photo Entry : Kenangan itu MANIS .
  • Kawan Bertukar MUSUH . Sweetnya .
  • Azam Saya Untuk 2013 ! ='D
  • Take Care Cikguuu !

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's