// Evan's Official Blog
Azam Saya Untuk 2013 ! ='D
Nov 17, 2012 | 0Superstar (s)!


Tumblr_mdmr2gufkf1rln8vao1_500_large

Assaamualaikum Kawan kawan yang saya hargai =') .. How you today ? Fine ? Well or Unwell ? Aku harap korang sihat sihat jelah ok . Okay hari ni aku nak cerita pasal aku . Ekh bukan cerita but "EXPERIENCE" aku sebagai student . Hahahahaa experience lah sangat kan . Bacakan quotes dekat atas ? 
"SOMETIMES , YOU HAVE TO FORGET WHAT YOU WANT TO REMEMBER WHAT YOU DESERVE" 
Actually aku ambil quotes ni sebab aku rasa dia kena dengan situation aku sekarang . Memang aku kena lupa kan satu benda nih . Yang tersangat serabut dan aku sampai tak boleh tidur ='/  . Aku memang nak lupakan "masalah" tu tapi aku takut kalau lupa aku akan ALPHA . Dan akan ulangi perkara yang sama . Aku sangat takut sekarang ni . Tapi kalau aku tak lupakan hal ni mesti aku hidup tak tenteram kan . So aku ambil iktibar atas situasi berikut dan aku lupakan semuaaanyaaa . ALL GONE NOW ! FREEDOM ! Aku tak rasa bersalah atau apa apa dahh sekarang . Mungkin Allah dah beri petunjuk dekat aku supaya belajar dari kesilapan . Kan ? 

Mesti korang nak tahu apa yang aku lalui sekarang kan  ? Nak tahu tak ? Okay aku akan cerita dekat korang .  Hmmmmmm . Bismillahirohmanirohim . 
"Semalam aku tergerak hati nak buka GOOGLE . Then aku dok fikir benda apa aku nak search . Dan dh fikir fikir AKU TERFIKIR "SAPS" .. Aku pun bukalah dengan gementarNYA SAPS tuu . Sebab Final Exam Cikgu tak bagi tahu cikgu suruh buka SAPS . Check sendiri . Lepas buka web SAPS click "ibubapa".  Then masukkan IC aku dan isi yang mana patut . Lepas buat benda tu semua aku terkejut . aku scroll ke bawah dan tengok peratus akuu . Aku SEDIH sangat weh . Tiba tiba air mata jatuh . Siriously ok . Tak main main or reka cerita . Aku sebak sangat tengok Final Result aku . Dalam kelas aku ada 33 orang dan korang tahu aku dapat yang keberapa ? 26 . Aku sedih ya allah ! Tak sangka aku sebodoh tu . Peratus aku pulak 58.67% . Astarfirullahalazimmmm ! Itukah peratus budak kelas PERTAMA ? Aku tengok macam budak kelas TERAKHIR kott ='( . Aku kecewa dengan diri aku . Dan aku rasa TERamat bersalah dengan IBUBAPA aku =( Diaorang didik aku sempurna tapi aku tak amalkan . Serious bersalah . Dah lah result tu penentu kelas tahun depan . Aku sedih . Nilah kali pertama aku sedih pasal pelajaran . Kalau tak aku sedih benda yang tak sepatutnya . Korang tahu tak benda yang paling aku takutkan sampai aku tak boleh tidur , rasa bersalah pada diri sendiri ialah TURUN KELAS ! . Aku harap sangat Allah bagi peluang aku untuk kali terakhir . Bagilah aku tak turun kelas ya allah . Aku bermohon sesangat . Aku harap diberi peluang kali kedua untuk aku berusah 2013 ni ='( .. Aminnnnnnn =) Harap korang pun doakan Syuq ok ='D ...

 Malam ni ada dua story tau . Yang tadi saja nak luah perasaan dari quotes dekat atas . Yang ni baru TITTLE asal ;) 
"AZAM SAYA UNTUK 2013 !"
Tittle ni aku straight to the point jelah ok =') Mesti korang dah muak baca dekat atas tukan =') 
Azam aku ada 7 Jom usha azam kitooo ='D . 

  • Aku nak belajar bersungguh - sungguh tahun depan. 
  • Aku nak dapat straight A . Atau 5 A . Aku PMR tahun depan . 
  • Aku nak jadi budak nerd yang berdisiplin.
  • Aku akan berfikiran positif . Tak nak macam tahun ni . ALL NEGATIVE !
  • Aku nak ada pendirian sendiri . Aku tak nak ikut kawan dah .
  • Aku kalau nak cakap nak cakap straight to the point . Tak nak kutuk dah .
  • Aku nak jadi anak yang solehah.



Amacam azam aku ? BAJET bukan ? HAHAHA ! Whatever lah kawan . Janji aku ada AZAM tersendiri ok ! Korang hadee kee ? Kuanggg kuangg . Okay lah readers . Aku chaw dulu . Masalah sedang menimpa ketika berblogging nih . Tak ada mood nak bertype :') . Byee . Assalamualaikum !! 工レo√乇∪M◯m 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Take Care Cikguuu !
  • Photo Entry : That's call FRIENDS .
  • Istanbul Aku Datang !
  • Single *Kembali .
  • Time Exam ! So Funny .
  • Back to normal .
  • PSY menari "separuh bogel" 'Gangnam Style'
  • Gambar Aliff Aziz BERCIUM dengan penuh penghayatan !
  • Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz
  • Photo Entry : Just me .

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's