// Evan's Official Blog
Gambar Aliff Aziz BERCIUM dengan penuh penghayatan !
Sep 25, 2012 | 0Superstar (s)!


Assalamualaikum ! Assalamualaikum ! Assalamualaikum ! Eyh tak jawab berdosa k c( : Korang dah baca entry aku sebelum ni ? Siapa yang tak baca lagi sila CLICK heree sayangggg ! Dah baca ? Oraits the story begins ! Aku rasa memang patot pon Anne putus dengan Aliff . Tak sesuai langsung okeyh ! Lelaki singapura memang macam ini kahh ?? -.- So Stupid lol ! JOM usha gambar dia weyh . Kita kasi kutuk sikit yah !


alif aziz bercium

Kepada Alif Aziz, selamat bersedia untuk menjawap soalan siapakah gadis di dalam GAMBAR BERCIUM anda. Oh ya lupa nak ucapkan tahniah kerana berjaya mengfamouskankan diri anda ! Congratesss to youuu !
Lagi gambar Aliff Aziz bercium dengan seorang gadis (nasib baik sorang, kalau 2 3 orang?) Tak ke nayaa weyh :D

alif aziz bercium 

alif aziz bercium
Actually , gambar gambar semua ni aku hambek dari Abang Nara . Thanks Abang Nara kerana permudahkan kerja saya c( : Okey first aku tengok gambar ni memang terbeliak biji mata dekat screen lappy . Sampai ummi aku pon kata "awad la adik hang ni Edin . Macam orang perak ja ummi tengok" . Saket hati woih -.- . Macam inikah ORANG SINGAPURA ? Err . Harap Aaron Aziz tak macam ni kay xD . Dulu aku minat gila Aliff Aziz nih . Tapi semenjak kontroversi ni muncul . Aku benci gila dekat Aliff Aziz woih !  


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz
  • Photo Entry : Just me .
  • When you're in love with your friends u_u
  • Apa Sudah jadi Dengan muka Edry KRU ??? Ops .
  • Pelajar Dibenarkan Membawa Telefon Bimbit ke Sekol...
  • "GENTLEMAN" kah ?
  • Happy Birthday Che Syazana Anak Ten !!!
  • Happy Birthday Nur Malissa Anak Pak Din :D
  • Kawankah kita ? ;')
  • Afiq Danish :*

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's