// Evan's Official Blog
Afiq Danish :*
Sep 10, 2012 | 0Superstar (s)!

Afiq Danish my KEDING !

Hello peeps :* 
Afiq Danish ? Afiq Danish ? Aloh takkan tak kenal kot budak comel nih ;) Yang bajet handsome tu . Gula kapas kesayangan Syuq Evan's tuu :3 Huhhh ??? Kesayangan Syuq ?? Oh my god ! Oh my god ! HAHA . Terkejuutt takk ? Tak payah la terkejuttt berok sangat k . Yupsssss , AFIQ DANISH MINE ! Gula kapas . Gula hati . Gula bagailah . Buah hati Syuq Evan's :3 Why ? Tak ada masalahkannn :) *lompat setinggi-tingginya* YAY ! AFIQ DANISH MINE !!!! Hope berkekalan la hubungan kami . Harap dia yang kesepuluh dan yang terakhir dalam Hidup aku k . Tolonglah kabulkan doa hambamu ini Ya Allah :') 
Aminnnn ! 

7 September 2012 . Pukul 1:32 pagi . Afiq Danish sah menjadi GULA KAPAS aku . *tutup muka guna bantal* Seriously bahagia gila kot buka-2 handphone ada text dia hantar minta couple . Ya Allah . Hanya Allah je yang tahu . Nak tahu tak kenapa aku gembira sangat time tuh ? Sebabnya aku dah lama suka dekat si Afiq nih . Cuma dia tu lambat tangkap . Ngek betol lah Afiq ni -.- . Korang nak tahu tak macam mana aku boley kenal mamat Afiq nih ? Teka-2 . Dekat mana kami kenal . Yesss ! Betulll :3 Tidak lain dan tidak bukan haruslah dia FACEBOOK . Tahu tak si Afiq ni yang ADD aku dulu . First tengok DP dia . *dalam hati kata "hensem jugak ek* HAHA ! Bermula lah wall to wall dengan Gula hati saya . Kami mulalah intro pasal masing-2 . Then ada lah jugak gurau-2 dengan dia . Agak gatal juga Syuqrina Mohammad sejak jatuh cinta dengan Afiq Danish untuk pengetahuan semua k . 

First dia add aku . Dia ada buat relationship dengan perempuan lain . Okey sejujur yang aku cakap memang hati aku patah beribu berjuta lah masa tu . Dia dah berpunya rupanya U__U . Sedih k sedih gila masa tu . Tapi kannn "kesahhhh pulakkkk" adaa makwe ke takkkk . HAHA ! Tak kesah ponn . Aku teroskan permainan aku dengan Afiq nih . 

Dalam beberapa hari kemudian , dia bagi tahu aku yang dia SINGLE .  Aku pon meloncat sana sinilah kan ! HAHA . Mana happy ponn . Hati aku memang dah gedikk gila masa tu . Macam nak loncat je masok dalam hati si Afiq nih . Gatalkan aku -.- . Masa tu makan tak kenyang , tidur tak lena  , mandi tak basah ! ^^ Memang tersangatlahhh haappyy . 

Dalam 4 Ogos 2012 kott , dia ajak aku text . Aku tak berapa active sangat facebook . Dia minta number phone aku dekat kawan aku . Okey kawan aku bagi . Masa tu kawan aku bagi tahu dah yang Afiq ada number aku . Memang gila berdebar tunggu text diaa kot woih ! Dan korangg tahu tak apa yang dia 
hantarrrrr ????? 

Message :
From Afiq : Syuq ... sebenarnya Afiq suka dekat Syuq la . Lama dah . Cuma tunggu masa je nak bagi tahu ^^ . 

Memang menjerit macam oranggg gila masaa tuuu . Rasa nak pengsan pon ade . Hati aku rasa tenang sangat . Mana tidaknya orang yang kita suka , kita minat , kita sayang selama ni jadi milik kita akhirnya ;') 

Okeyh , sampai sini jelah aku story pasal BUAH PINGGANG aku k . Nite :) Have a sweet dream . Assalamualaikum Cinta :'3


Nota Tangan : Afiq Danish He is my love , my gula hati , my life , my sweetheart , and my KEDING ! Good, Bad, Happy, Sad, Listen, Talk, Pain, Joy, Anger, Pleasure, Smiles, Tears, Whatever, Just stay with me. I Love You Afiq Danish <3


.
 Daisypath Anniversary tickers










Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Elfira Loy tak nak cium Randy Pangalila ?
  • Photo Entry : Happy Eid ;)
  • Facebook VS Twitter
  • ♥ Raya Ouh Raya ♥
  • Hangout berbuka puasa kali ke-2 (Andaman Cafe)
  • Raya (Y)
  • I can live without you ! :/
  • Netbook rosak :'(
  • Saya suka , Saya suka ^_^
  • Benci lelaki yang 'over' talkactive !

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's