// Evan's Official Blog
Photo Entry : Happy Eid ;)
Aug 21, 2012 | 0Superstar (s)!

 Assalamualaikum Cinta ;) Hey hey you you . How are you today ? Haha . Meroyan sat kay . Hmm . Okeyh amacam hari raya hampa ? Okeyh ke ? Gembira ? Heyy . Same with me :) Gembira TERSANGAT :) *Fake smile Aku tahun ni rasa macam tak raya je . Macam tak de benda istimewa raya niyh . Macam hari-2 biasa jekan ? Hampa rasa tak ? Hm . Apapun kalau mood aku terok sekali manapun . Pic raya WAJIB ada laaa :DD Kenangannn kan walaupunnn senyummu tak menawan ~ Kau tak buat hatiku tertawan ~ :DD Pandai-2 je ubah lyrickan . Tapi gambar-2 semua ada dalam phone I yang satu lagi . Tak sempat upload sebab phone aku ROSAK dijahanamkan oleh adik dan adik2 sedara aku -.-" Okey tak palah kan . Janji ada jugak gambar yang terselamat :)  Mae usyaaaa :DD




*Haha ! Amacam burukkan ? Okeyh tahu dah :) Tapi ni 1st of syawal aku snap . Have a look yaa ! Usha tudunggggg dengan lipstik . HAHA . Teringin jugak nak melawa woih !





*FULAWEH ! Adik kecik aku pandai snap gambar :D Tengok tuh adik kesayangan aku . Comel je dia . Bukan macam kakak dia . Senyum macam tak senyum je kan . Usha mulut adik aku :DD Kak dia jahat bagi pakai lipstik ! Ish3 -,-' HAHA


*Heee ~ Pendekkan aku update hari niyh ? Aku malas nak typoo hari ni . Ni pun cerita secara spontan je weyh ! Banyak lagi masalah nak kena fikir dari pegang lappy online fb , twitter , blogger :) Okeyh la setakat sini je kot aku ada dalam blog semak niyh :) Apapun sempat lagi kot aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN ! Sebabnya raya SEBULAN kay ! HAHA :) Bye >,< Assalamualaikum Rindu <3  


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Facebook VS Twitter
  • ♥ Raya Ouh Raya ♥
  • Hangout berbuka puasa kali ke-2 (Andaman Cafe)
  • Raya (Y)
  • I can live without you ! :/
  • Netbook rosak :'(
  • Saya suka , Saya suka ^_^
  • Benci lelaki yang 'over' talkactive !
  • Photo Entry : Berbuka puasa dengan 'cikgu gedik' ♥
  • Diharapkan agar awak berubah , KAWAN :'(

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's