// Evan's Official Blog
I can live without you ! :/
Aug 11, 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum Cinta :) Syuq Here . Heeee ~ Hari ni aku nak cerita sikit pasal 'EX-CRUSH aku :) Bukan pasal rindu dia tapi saja nak ceritalah dekat hampa . Hadoi ! Nama dia ******* , Umur sama dengan aku . Sekolah Matri , Beseri . Dia seorang yang caring :p *yaka? Dan kadang-2 kalau tengok muka dia rasa tenang . Lupa segala masalah yang ada di minda . Tapi malangnya , Aku dan dia </3 . Bukan jodoh kami mungkin :) Genaa , Takpalah . Dia baik . Aku ni sapalah kan nak jadi girlfriend dia . Allah dah kata "Perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik" dan "Perempuan yang jahat hanya untuk lelaki yang jahat" . 

Hmmm , dan mungkin dia dah ada pengganti aku . Aku faham . Tapi masalahnya tidak kah ianya terlalu kejam . Dia minta clash dari aku 15.6.2012 pukul 12 malam masa birthday akuuu :'( Apa hampa akan rasa kalau boyfriend hampa buat macam tu dekat hampa ? Sedih ? Gembira ? Teruja ? Kecewa ? Aku teramatlah sedih kalau hampa nak tau . Walaupun bulan 6 dah lama berlalu , tapi masih segar dalam ingatan aku tentang peristiwa tuu . Bayangkan kami couple empat tahun dan tetiba ada seorang minah yang bernama ******** ni jadi batu api ! Hmm , Biarkan . Dah berlalu punn :) Mungkin jodoh aku bukan solehien  , Mungkin orang lain yang aku tak kenal . Jodoh , mati , semua dah ditentukan sejak kita lahir lagi . So tak payah lahkan nak cari jodoh-2 ni . Biar sampai waktu , Insyaallah aku akan bagi kad kawen dekat hampa :D Sampai sini ja kot merapu kita pagi-2 ni . Esok pulak sambung kay :)


*Siapa tak saket hati kan boyfriend dirampas :) Tapi , genaa . Dugaan demi dugaan . Hanya mampu bersabar :D Mungkin dia bukan jodoh aku :) Aku cerita dekat umi aku pasal ni . Dan hampa tau dia kata apa dekat aku ? Dia kata "Kumbang bukan seekor , Bunga bukan sekuntum" Mungkin umi aku faham perasaan aku . Dia pun pernah bercinta , dan pernah dikecewakan :) Lepas dengar ayat tu terus senyum weh . HAHA . Iloveyou umi ! (^^,)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Netbook rosak :'(
  • Saya suka , Saya suka ^_^
  • Benci lelaki yang 'over' talkactive !
  • Photo Entry : Berbuka puasa dengan 'cikgu gedik' ♥
  • Diharapkan agar awak berubah , KAWAN :'(
  • Woow , Lamanya tak berblog !

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's