// Evan's Official Blog
♥ Raya Ouh Raya ♥
Aug 19, 2012 | 0Superstar (s)!



Assalamualaikumm Cinta . Here I'm back :') As usual , I came back with a new title 
"Raya Ouh Raya" . *Speaking tunggang langgang :D  Sebelum tu aku nak share something dekat korang pasal Miss Blogger lah kan :D Aku sedih maasa first raya :') Sebab pertama , kawan-2 aku tak datang rumah aku :/ Nak merajuk 2minggu dengan depa nanti :( . Sebab kedua , Handphone aku rosak :'DD Memang geram masa tuu . Sepupu-2 akulah nakal sangat . Hm. Kesian la , Malangnya naseb aku pada pagi raya . Orang bergelak-2 aku bersedih-2 :'( . Dan sebab ketiga , Kawan-2 aku semua boyfriend datang rumah :/ Aku , Hm. Biasalah , budak baik . Manalah layan semua ni *mata keatas tangan dibahu *teringin sebenarnya . Aku selama aku hidup 14 tahun 6 bulan nih tak dak seorang kawan lelaki yang pernah jejak rumah aku sebabnya diaorang takut dekat bapak aku . HAHA . So funny . Bapak aku gelak sampai nampak gigi jonggang dia tuh :D *sorry abah . Bapak aku misai je berjambang tapi dalam hati ada taman la woi . Apolah . So coward .
Okeyh back to original story "Raya Ouh Raya" 

Salam satu Malaysia , hari ni aku nak cerita pengalaman yang seronok yang pernah aku alami selama aku hidup 14 tahun 6 bulan :D Raya pertama , Pagi raya dah masalah menimpa dahkan . Hm. Abaikan . Korang dah bacakan kenapa aku bad mood di pagi raya :) 3sebab membuatkan hari raya aku tak sempurna . Hm, But it's okay . Maybe all of it is silver lining :) Hanya mampu merancang , Allah yang menentukan segalanya . Sebenarnya aku nak cerita yang kawan aku ***** (LELAKI) sahut cabaran 'ADA BRAN?' *Haha , just kidding keyh . Dia sahut cabaran aku . FULAWEH > Berani kot dia ni . Korang tahu cabaran apa yang aku bagi dekat dia ? Aku cabar dia datang rumah aku sorang-2 beraya dengan bapak aku :D Weyh lakwak gila kot masa nak salam tu . Bapak aku buat muka kering dia lah . Kadang-2 aku pun takot woi . Tapi serious aku tabik spring lah dekat kau ***** ! Memang dia gentlemen gilaa . Mana ada budak lelaki berani datang rumah aku beraya . Tapi kali ni sepanjang aku hidup 14 tahun 6 bulan adalah juga seorang manusia ciptaan Tuhan datang beraya :D Bapak aku tuh suka usik , Tu yang depa cuak nak datang :D Budak perempuan tak usik pulak -,- Tapi apapun memang rancakkk la bapak aku sembang dengan ***** pasal aku ! Menyampah ! ***** kata aku dekta class cakap banyaklah , suka menyibuk , kuat tidor , and blalalalaaa . Aku jugak kena tempiass . Ouh Shitt (Y) But it's okeyh . ada la jugak pengalaman kann . Nanti bila tua boley lah aku selalu-2 ingat muka si ***** nih . HAHA . Hm , Mencecah pukul 3pagi dah weyh . Okeyh la aku tidor dulu keyh . Good Night Cinta 



*Btw mesti korang pusing-2kan baca entry kali ni ? :/ Hm . Aku update saje-2 je . Nak bagi ada jugak :D Cerita spontan jakan ? Okeyh la jugakk :) Heee~  This my story pasal hari pertama raya :) Korang ada cerita sendiri nak share dengan aku ? Kalau tak keberatan , Share it laa kay ;) I tak kesah pun :) Kalau nak aku blogwalking dekat blog korang . Korang walk-2 la blog aku dulu :D Lepas tu tinggal jejak kay :) Insyaallah , I walking-2 to your cute like the owner blog :) Have a sweet dream keyh . Good Night again . Assalamualaikum Rindu ♥ Pfffttttttttt


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Hangout berbuka puasa kali ke-2 (Andaman Cafe)
  • Raya (Y)
  • I can live without you ! :/
  • Netbook rosak :'(
  • Saya suka , Saya suka ^_^
  • Benci lelaki yang 'over' talkactive !
  • Photo Entry : Berbuka puasa dengan 'cikgu gedik' ♥
  • Diharapkan agar awak berubah , KAWAN :'(
  • Woow , Lamanya tak berblog !

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's