// Evan's Official Blog
Time Exam ! So Funny .
Oct 19, 2012 | 0Superstar (s)!





Assalamualaikum and GOOD MORNING /..
 Sekarrang dah pukul 1:37 pagi . Hahahahaha . Dah lamaa aku tak update blog . Mesti banyak habuk nih -.- . Aroiiii . Nak tahu sebab apa jarang online sekarang . Sebabnya lappy aku rosak dan aku kena share laptop dengan adik adik aku -,- Tu yang tak BEST ! Kena sharee . Tak suka ok . Okey pagi ni aku nak bagitahu korang bahawasanya FINAL EXAM yang aku takut takutkan tuh dah OVER ! Bebudak dah boleh merdekaa . Tapi sebelum merdeka tuh YA ALLAH macam macam jadik tauuuu . Tambahan pula masa tengah jawab exam . Errgghh . Lawak k lawak ! Hahahahahhaha . Aku tak tahulah aku kelas number berapa tahun depan . Dah lah nak PMR . Batch last pulak tu . Geng aku (Evan's) buat satu perjanjian . Nak tahu perjanjian nya apa . Hahahahaha . Besok besoklah aku bagitahu ekh . Lagipun dah mengantuk nih . (huaaarrggghh~~) .. 


PERJANJIAN ? What perjanjian ? Hahahaha . Aku merepek jeh tu -.- Sebab aku tak tahu nak type ape k . Entry kali ni tah apaapa ja kan . Ish ish ish . Idea tak dak tapi menggatal nak update jugok . Hmm . Okay lah reader . Mengantuk ni . Btw thanks for reading my uselesses entry . Good nite love .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Back to normal .
  • PSY menari "separuh bogel" 'Gangnam Style'
  • Gambar Aliff Aziz BERCIUM dengan penuh penghayatan !
  • Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz
  • Photo Entry : Just me .
  • When you're in love with your friends u_u
  • Apa Sudah jadi Dengan muka Edry KRU ??? Ops .
  • Pelajar Dibenarkan Membawa Telefon Bimbit ke Sekol...
  • "GENTLEMAN" kah ?
  • Happy Birthday Che Syazana Anak Ten !!!

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's