// Evan's Official Blog
PSY menari "separuh bogel" 'Gangnam Style'
Sep 26, 2012 | 0Superstar (s)!



Assalamualaikum Cinta ;) Haii peeps :*
 Sehatt  reader semua ? Dah makan ? Aku belom lah . Lapaq gila baq hang :D Okey hari dekat sekolah Cikgu aku buat "masak-masak" . Kitaorang masak macam macam walaweh . Jangan jeleous oke xD . Tapi aku mana masak pon . Tunggu makan jaaa keja aku . Depa yang rajin SAHAJA yang masak . HAHA ! Okeyh ! Sebenarnya aku takde masa nak menaip . Sebab nak buat Nota KH . I hate chu KH ! Tapi dah aku rinduu BELOG aku . Lantaklah kan . Kalau mak aku bising pon buat PEKAK ja xD .  Bukannya rugi pon c( : . 




Okey hari ni aku nak cerita pasal artis korea pulak . Haha . Menyampah dah artis melayu ni . Kalau tak pasal cinta , mesti pasal cerai berai . HAHA ! Tak suka k tak suka ! Ehem ... *kembali serious* Korang kenal PSY ? Alah tak kan tak kenal kot ... Emmmm  . Meh nak bagi clues sikit ... 
"Aeeeeeeeeeeee .... Sexy ladies !" HAHA ! Kenal kenal ? 
OPPA GANGNAM STYLE ! Haaaaa . Baca healine balik woi . PSY nak menari separuh bogel ???? Apesal pulak dahhhh  ? Kalau menari tutup semua apa salahnyaa ??? Aroiii -.- Manusia pelik pelik ! Hmm . Kalau korang nak tahu Sila ke bawah ye sayang sayang sekalian ! 


SEOUL, (AFP) - Penyanyi rap Korea Selatan Psy bersumpah akan membuat persembahan tarian menunggang kudanya "separuh bogel" di bandar raya Seoul jika lagu popularnya,  ‘Gangnam Style’ mengatasi carta Billboard, Amerika Syarikat.

Lagu tersebut kini berada di tangga ke-11 di carta ‘Billboard Hot 100’.

"Jika saya menjadi nombor satu di Billboard, saya akan berani menari separuh bogel di depan orang ramai," Psy memberitahu sidang akhbar yang menyambut kepulangannya dari Amerika Syarikat.

"Saya akan memilih suatu tempat, lebih baik jika ia berada di depan Dewan Bandar Seoul," kata penyanyi itu, yang nama sebenarnya ialah Park Jae-Sang.

Penyanyi montel berumur 34 tahun menerima kemasyhuran antarabangsa apabila video "Gangnam Style"  tersebar ke seluruh dunia selepas dimuat naik di ‘YouTube’ pada pertengahan Julai tahun ini.

Video ‘Gangnam Style’ telah memperoleh lebih daripada 270 juta penonton di tapak perkongsian video itu.

Kemunculan Psy di anugerah MTV di Los Angeles dan di rancangan-rancangan temu bual waktu perdana AS merangsangkan profilnya lagi dan mengalakkan ‘Gangnam Style’ ke tangga pertama di ‘iTunes Chart’ AS.

Psy memberitahu pemberita yang dia masih terpegun oleh kejayaan lagu tunggalnya, yang dinyanyi oleh hampir semua orang di Korea.

"Ini ialah waktu kegemilangan saya, dalam 12 tahun sejak saya muncul sebagai seorang penyanyi. Ini sungguh luar biasa ,dan saya bersyukur untuk semuanya," katanya.

Apabila ditanya mengenai perjalanannya ke Amerika Syarikat, yang melihat dia mengajar tarian kuda bagi Britney Spears yang terpegun di televisyen, Psy mengaku ada kalanya dia rasa rindu dengan kampung halamannya serta berasa sangat letih secara mental.

"Nostalgia ialah benda yang penting, dan benda yang lain ialah keperluan untuk berbahasa Inggeris sepanjang masa. Menterjemahkan temu duga dari bahasa Korea ke Inggeris dan sebaliknya menyebabkan saya alami sakit kepala yang teruk," katanya.

Walau bagaimanapun, dia mempunyai rancangan untuk satu lagu baru yang mana dia kata mungkin adalah satu campuran lagu hangat Koreanya yang akan dinyanyi dalam bahasa Inggeris.

"Saya mahu menjadi lebih daripada seorang lelaki Korea yang gila melakukan tarian menunggang kuda , dan dikenali sebagai seorang penyanyi Korea yang dapat memberi hiburan yang terus-menerus untuk berjam-jam," katanya.


Ahaaa ! Dah baca weyh ? Dah tahu sebab apa dia nak menari sepruh bogel xD ? HAHA ! So Funny PSY !Korang baca tak yang "270 juta penonton" tue ? HAHA 270 juta tue termasuk aku lah woi ! OPPA GANGNAM STYLE masok carta billboard HOT 100 tuuuuu . Memang dasyat aa . Tabik kauu PSY c( : Okey la guys . Tak boleh lama lama tatap lappy aku . Sat lagi radio buruk bising lah ! *mak aku* .  Eheheh :3 Jahatnya akuuuu -.- ! Assalamualaikum again and thanks for reading aaaaaaa :'3










Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Gambar Aliff Aziz BERCIUM dengan penuh penghayatan...
  • Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz
  • Photo Entry : Just me .
  • When you're in love with your friends u_u
  • Apa Sudah jadi Dengan muka Edry KRU ??? Ops .
  • Pelajar Dibenarkan Membawa Telefon Bimbit ke Sekol...
  • "GENTLEMAN" kah ?
  • Happy Birthday Che Syazana Anak Ten !!!
  • Happy Birthday Nur Malissa Anak Pak Din :D
  • Kawankah kita ? ;')

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's