// Evan's Official Blog
Back to normal .
Oct 5, 2012 | 0Superstar (s)!






Assalamualaikum and HELLO peepss =* .. You miss me ? HAHA . Announcment readers semua : Hari nyh Syuqrina Mohammad "bajet speaking" ! =D  . Weyhh . Aku rindu gila dekat blog aku .. Err .. sabar jalah kan -,- . Actually aku tatao nak story apoo sebab Final Exam makin menjelma so aku pon tengah kecut perut . Pfffttttt ! Logik ka alasan tu ? -.-' . Seriously hotak aku kekeringan idea and tittle kita "back to normal" pon aku pakai letak je -.-  . Emmmm . Apaa huh nak cerita ? Ahahaaa ! Korang nak tahu kenapa aku tak update blog berkurun lamanya ? Ishh . Habuk pon dah ada nyh . Adoiyy kena cuci balik nyh =D Sekarang nyh aku sibuk dengan bisnes cake (Chocolate Moist) . Aku tolong mak aku jual . HAHA . Muda muda dah jualkan -.- . Apo lah . Tapi baguslah jugak aku ada kerja sambilan =D . Duit masuk tiap-tiap hari . . Korang kalau nak pesan cake . Inform aku tauu =D . Dan the moral of value aku harap korang sihat sejahtera dan hope koran follow lah blog aku yang tak seberapa nyh ='O . Oke Bye . Iloveyou =* . Assalamualaikum again and muaahhhhh =*. 








Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • PSY menari "separuh bogel" 'Gangnam Style'
  • Gambar Aliff Aziz BERCIUM dengan penuh penghayatan !
  • Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz
  • Photo Entry : Just me .
  • When you're in love with your friends u_u
  • Apa Sudah jadi Dengan muka Edry KRU ??? Ops .
  • Pelajar Dibenarkan Membawa Telefon Bimbit ke Sekol...
  • "GENTLEMAN" kah ?
  • Happy Birthday Che Syazana Anak Ten !!!
  • Happy Birthday Nur Malissa Anak Pak Din :D

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's