// Evan's Official Blog
Photo Entry : That's call FRIENDS .
Nov 12, 2012 | 1Superstar (s)!



Noiyeuthoi-7f668_large

Assalamualaikum PEEPs and GOOD MORNING :* 
Today headline what ? Photo entry ? Hahaha . Nampak sangat aku kekeringan idea kan korang ? :-D . Actually ada sebab juga aku update pasal FRIENDSHIP ni . Kemarin , kawan aku ada masalah besar dan kitaorang semua tak pernah alami dan yes dia alaminya :'( . Macam hapoo je cakapkan =,= . Sangat lah sedih kerana disebabkan masalah tu dia akan berpindah sekolah Form 3 nanti . Hanya aku seorang ja yang tahu masalah dia . Bila aku tengok aku dengar dari mulut mulut yang dok bash dia aku sedih sangat beb :'/ . Satu sekolah kot bash dia . Astarfirullahalazim .Apa guna bash orang yang tidak berdosa woi ? Gila seriously aku kesian dekat kawan aku kemarin . Masalah dia tersangatlah berat dan kalaulah aku alaminya mungkin aku dah tak hidup dekat dunia ni . Faham kan ayat aku ? Masalah yang teramat berat sampai tak tertanggung beb . Tapi dia kuat . Dia tabah . Dia terima maki cacian orang ramai . Aku tabik hang ******* :'/ . Mungkin semua ni ada hikmahnya kawan . Maybe sekarang naseb hang kurang baik . Tapi mungkin suatu hari nanti hang lah naseb yang paling baik dalam kalangan geng kita :) . Be Strong kawan ! I'll support you ! Insyaallah ! =D . Semoga berbahagia dan mulakan hidup baru di sekolah baru ya .
Don't you worry your pretty little mind .People throw rocks at things that shine.


Hard times don't last forever ,
But true FRIENDSHIP do ..
I'll always be there ,
For anything you need ,
Even if it's just someone to listen ..

*Gambar ni semasa kami satu class hang dekat Kangar . Makan steamboat*








Nilah Cikgu Kelas kamii :D Cikgu Aziahhh . Omey dok ?










Actually banyak lagi gambar tapi tak laratlah nak upload . Kalau korang nak tengok korang buka lah facebook aku . Malam tu gambar aku yang paling buruk =,= . Sebab tak ada mood nak senyum masa tu . Don't know why ok ! But however kawan aku paksa ambil gambar buat kenangan juga :) Ok fine.  . Setakat nijelah cerita kita hari ni :D . Nak tengok "to the beautiful me" Byeee :*



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Istanbul Aku Datang !
  • Single *Kembali .
  • Time Exam ! So Funny .
  • Back to normal .
  • PSY menari "separuh bogel" 'Gangnam Style'
  • Gambar Aliff Aziz BERCIUM dengan penuh penghayatan !
  • Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz
  • Photo Entry : Just me .
  • When you're in love with your friends u_u
  • Apa Sudah jadi Dengan muka Edry KRU ??? Ops .

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's