// Evan's Official Blog
Single *Kembali .
Nov 5, 2012 | 0Superstar (s)!



'


Assalamualaikum BEB and GOOD morninggggg sweetheart :* 
Woww , Lama dah aku tak online belog . Rinduuuuuu lol ! Hmmm , Aku sekarang ni memang tak ada banyak masa nak update sebabnyaaaaaa ... TAK ADA IDEA ! :D . Lawak k lawak -,- Ni aku online pun sebab aku sakit hati dengan SOMEONE jaaaah ! Hahahahaaa . Saket hati lah sangatkan -.- Okey jum start cerita . Ehemm * Korang baca tittle kitaa ? SINGLE *KEMBALI ?????? Apa benda nih punya tittle -.- Naik menyampah kan baca .. HAHA -,- . Ok fine . Menyampah p laahhh hianggggg ! 
YESSS ! I'm SINGLE now . Officially break with AFIQ DANISH son of the bitch tue :) Sweet dahhhhh ! Aku break dengan dia secara BAIK sahaja . Tak bergaduh ataupun maki HAMUN :) *Di sebaliknya* Dia break dengan aku sebab dia ada orang lain . DAN aku jugakkk ADA orang lain yang AKU LEBIH SAYANG ! Rewind lagi sekali YANG AKU LEBIH SAYANG !!! Untuk pengetahuan awak AFIQ DANISH : You're nothing to me . Like a trash ! Son of the BITCH . Aku setia dekat hang , Tapi hang balas apa dekat aku huh SHITTTT ? Tak ku sangka tak kuduga ! Serious aku GILA GILA GILA kecewa dekat hang . DAN AKU GILA GILA GILA BENCI DEKAT HANG start from now ! Kalau lah ditakdirkan kita TERjumpa dekat luar . Aku bukan nyaa senyum dekat hang tapii ..*sebaliknyaaa* .


Haiii KAWAN :) Apa macam bahasa aku pagi nih ? Agak sopan dok ? -,- . Haaahahaa . Sorry wokay . Not in mood now ! Kalau lah aku nak maki boleh je nak maki sampai siang . Tapii besok sekolah lah pulokkkkk ! Hadoii -.- Kalau LINE betoi aahhhh . Btw tak pe dah nak cuti dah nih . Nanti boleh lah melangut dengan LAPPY puas puasss . Huaarrrgghhhh ~ Mengantuk dah nih . Besok lah pulak kita bergosip ekh :) Wey wey wey , Kalau tak keberatan kannnn . Kannnn korang share lah sikit pengalaman BREAK korangggg . Nak tahuuu jugakkk :) Boley yahhh . Hmmm . Byeeeee . Assaalamualaikummmmm !








Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Time Exam ! So Funny .
  • Back to normal .
  • PSY menari "separuh bogel" 'Gangnam Style'
  • Gambar Aliff Aziz BERCIUM dengan penuh penghayatan !
  • Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz
  • Photo Entry : Just me .
  • When you're in love with your friends u_u
  • Apa Sudah jadi Dengan muka Edry KRU ??? Ops .
  • Pelajar Dibenarkan Membawa Telefon Bimbit ke Sekol...
  • "GENTLEMAN" kah ?

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's