// Evan's Official Blog
Take Care Cikguuu !
Nov 15, 2012 | 0Superstar (s)!





You know my name, you know my story, but hell ya, you don't even know what I've been through. So keep your mouth shut. Hafiz Nazmi, forever my favourite ♡


Okay okayyy  ! Good Morningggg Bloggies ! How are youu today guys ? Sleep well ? Eat well ? Hahaha . Saya hari ni ambil berat wooo :p . Okay okay ! Btw yang dekat atas yang bergambar dengan aku tu bukan nyaah Hafiz Nazmi ok ! Rewind lagi NOT HAFIZ NAZMI !! Itu cikgu saya yang bernama "BURHANNUDIN HILMI :') .. Understand ok ? Yang quotes dekat atas tu saja nak bagi suspences :D Amacam ? Salah sangka tak masa first time jejak blog aku then nampak gambar lelaki tu lepas tu ada pulak quotes yang eeeerrrrr . So annoying ok -..- . Ekh ? Korang faham tak apa yang aku type ni ? Aku sendiri pon terhuyung hayang bacanyaa . Macam HINDU ISLAM type lah pulak :D .. YA ALLAH ! Apa yang aku merepek pepagi ni ??? Apa ni ??? Okay stop annoying Syuqrina Mohammad . Start the story ! 

Haaaa , Ni barulah betul ceritanyaa . Yang dekat atas tu quotes tah apa apa :D . Korang baca tittle aku kan? Take Care Cikgu ?? Why ? Cikgu tu nak pergi panjat gunung ke ? Hahahahaaaa . Actually no . Dia akan berpindah tahun 2013 ni dekat SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATO' SHEIKH AHMAD  .. K sedih sebab cikgu yang baik baik semua nak pindah :'/ .. Cikgu ni baik tahu tak . Serious baik *mata keatas tangan dibahu* . Dia macam budak budak muda yang faham perasaan anak remaja like US :D . Masa dia practical dekat sekolah aku dia mengajar SEJARAH dengan KHB . Okay nak berterus terang alang2 dah cerita baik aku cerita markah exam sekali kan :D .. Final Exam aku Sejarah aku dapat "D" .. "D" "D" ! Ouhh SHIT ! I hate this ! Serious weh . Aku macam tak percaya beb yang aku dapat markah seteruk tu :'/ Sedih kot .Tapi lantaklah dah habis exam baru nak menyesal . Pakk hanggggg . Orang sebelum exam menyesal cepat2 -.- . Eeerrr ,  Aku pon tak tahu nak cakap apa apa dah sebab pepagi ni bukannya idea nak masuk pon :3 Heeee . Tapi aku harap cikgu Burhanudin Hilmi . Go luck in everywhere . Cikgu ni selalu cerita pasal dia dekat kami :D . Pasal makwe dia  pasal family diaa . Hadussss , Kadang kadang meluatlah jugaaa . *peaceeee Cikgu* ! Tapi apa pun cikgu YOU"RE AWESOME !!! Jangan lupa SMKTB sentiasa di dalam ingatan , otak cikgu ! Jangan dilupakan SMKTB also muka saya yang COMEL ni :DD . *perasan pagi-pagi apa salahnya*


Aku menyampahlah ayat yang terakhir tu "Jangan dilupakan SMKTB also muka saya yang COMEL ni :DD" YA ALLAH tak sangka Syuqrina perasan jugaa . Hmmm . Tapi aku nak bagitahu korang aku tak comel pon ok ! Jujur ni jujur ni :) Okay lah sekarang dah pukul 7:40 . Pukul 8 aku nak pergi jogging dengan family and cousin .. Waaaa rajinnya kamii -.- . Time for breakfast . Have a nice day ok ! Bye :)






Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Photo Entry : That's call FRIENDS .
  • Istanbul Aku Datang !
  • Single *Kembali .
  • Time Exam ! So Funny .
  • Back to normal .
  • PSY menari "separuh bogel" 'Gangnam Style'
  • Gambar Aliff Aziz BERCIUM dengan penuh penghayatan !
  • Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz
  • Photo Entry : Just me .
  • When you're in love with your friends u_u

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's