// Evan's Official Blog
Ajari Aku - Anuar Zain Tampilkan Nora Danish
Nov 23, 2012 | 3Superstar (s)!


Tumblr_mdxvw11zpj1rjf0eho1_400_large
Assalamualaikum Boyfriend / Girlfriend .. Korang sihat malam ni ? Aku sihat . Baru je lepas makan cadbury nih . SEDAP LOL :3 . Mak aku yang belikan . Haaa , wokay . Baca quotes atas ? Hahaha .  
MEETING YOU IS THE BEST THING THAT EVER HAPPENED IN MY LIFE ?
Hmm . Terus terang jelah :) Actually aku baru ja lepas CLASH :3 . Bukan kerana apa . Tapi kerana untuk future masing-masing . Aku tahun depan PMR . DIA tahun depan SPM . So semua EXAM tentukan masa depan kan . Takkan nak buat dek' ja . So malam ni kami buat keputusan untuk BERKAWAN sahaja :) That's all . Aku tak akan lupakan KENANGAN aku dengan DIA :) 

Done cerita merapu :) wokay . Baca TITTLE ? Apa maksud tittle tu ? Korang faham tak ? Ajari Aku -  Anuar Zain Tampilkan Nora Danish ? Apa tu ? Kalau korang nak tahu apa maksud dia . Jom scroll ke bawah dan BACA . Lepas baca tu kalau rajin comment comment lah ok :) . Enjoy YOURSELF !    

 anuar zain dan nora danish

Sekali tengok, Anuar Zain dan Nora Danish ini seperti pinang dibelah dua. Muka pun ada iras-iras. Anuar Zain turut mengakui yang Nora Danish ada mempunyai ciri-ciri wanita idamannya. Jodoh mungkin? Mana kita tahukan :D . 

Yang terbaru, Nora Danish telah tampil di dalam video klip Ajari Aku nyanyian Anuar Zain. Tidak perlu diperkatakan lagi betapa comel dan hebatnya lakonan Nora Danish di dalam video klip ini. Memang sesuai sangat-sangat. **haa , Nilah yang aku nak story dekat korang :3 ..**
Korang dah tengok VIDEO dorang ? Kalau yang tak tengok lagi dan YANG nak tengok 

Dah tengok ? Best tak best tak ? COMEL kan . Hee :3 Memang sweet couplelah weh . Jeleous jeleous -.-
Mana tahu suatu hari nanti Anuar Zain dan Nora Danish akan bercinta. Kedua-duanya pun tengah single mingle.  Kemungkinan perkara ini untuk berlaku memang ada. Sama-samalah kita nantikan. Hehehe.



** Haaa , baca dah ? Faham  ? Kalau tak faham sila scroll naik atas balik dan baca lagi :3 . Kejam tak kejam tak ? HAHA ! Serious aku minat Nora Danish berlakon dalam Aku Terima Nikahnya . Gila sweet dengan Adi Putra . Korang dah tengok ? Kalau tak tengok lagi cepat buka YOUTUBE download full movie ok ! Tapi kan kalau korang "segan" nak cari kan . Korang tunggu ENTRY aku yang seterusnya ."Insyallah" aku akan tolong korang bagi LINK DOWNLOAD FULL MOVIE tu ok :) Okaylah kawan . Dah nak pukul 9 ni . Aku nak tolong mak aku dekat dapur kejap :) Bye  Assalamualaikum ! Salam Isya"



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Photo Entry : Kenangan itu MANIS .
  • Kawan Bertukar MUSUH . Sweetnya .
  • Azam Saya Untuk 2013 ! ='D
  • Take Care Cikguuu !
  • Photo Entry : That's call FRIENDS .
  • Istanbul Aku Datang !
  • Single *Kembali .
  • Time Exam ! So Funny .
  • Back to normal .
  • PSY menari "separuh bogel" 'Gangnam Style'

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's