// Evan's Official Blog
Maya Karin Dalam Lagenda Budak Setan .
Dec 14, 2012 | 0Superstar (s)!


Tumblr_mf0y5lm7tc1rhmxy6o1_500_large

Assalamualaikum . Ehem ehem . Selamat Malam korang :) .  Dah dua hari aku biarkan blog ni . Malam ni baru teringat nak blogwalking . Hahaha ^^ . Azam nak jadi blogger berjaya tapi tengoklah perangai "pemalas" ok -,- . Okay saya mengaku . Memang pun . Btw , malam ni b'day EX-CRUSH aku . Nama dia blalalaaalaaa . " Happy Birthday Awak . Semoga bahagia dengan girlfriend awak dan good luck PMR next year :) . Sincerely from Syuqrina Mohammad . Tiga tahun kitaorang couple dan last kami couple 12 December 2011 :) . Tak apa . Saya redha :') . Saya akan ingat jasa awak sampai saya kawin k . "

Ehem-Ehem !! Okay stop ACTING being sad and let's da story began :'D . Sebelum tu follow twitter aku . Nanti aku follow krang balik :') .

Pernah dengar "LAGENDA BUDAK SETAN" ? Tengok dah cerita tu ? Mesti korang dah tengok kan ? Hmm . Shitttt -,- . Ketinggalan lagik aku . Tak hapelah weh . Aku cuma nak post gambar je :D . Nak tengok ? Jom jom !

Filem Lagenda Budak Setan – Katerina. Kali ini si cantik manis Maya Karin akan memegang watak utama di dalam filem ini bersama Farid Kamil dan Bront Palarae.


maya karin

maya karin

maya karin

maya karin

maya karin

maya karin

maya karin

maya karin

maya karin



:- Bosan kan entry aku kali nih ? Hmm . Aku tengok pun dah terasa kebosanannya :D . Hmm . Nak tahu kenapa malam ni tak ada mood ? Sebabbbbb teringat kan EX-CRUSH.Hahahahahahaaha ! Ape yang kau merepek ni syuqrina ?? Bye . Assalamuaalaikum guy's :* .



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Najwa Latif Anak DERHAKA ?
  • My Heart Beat .
  • Starting New Life LOL .
  • Awkward Moment LOL .
  • Twilight Breaking Dawn Part 2
  • TWEET FAMOUS : Ayuni Matoki VS Lyana Evans
  • Segmen : Jom godek - godek FOLLOWERS .
  • Segmen : Jom tambahkan di Twitter dan Blog .
  • " Aku Terima Nikahnya " .
  • Ajari Aku - Anuar Zain Tampilkan Nora Danish

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's