// Evan's Official Blog
Pray For HS :') .
Dec 29, 2012 | 0Superstar (s)!



65062_397545603667706_1218947377_n_large


Assalamualaikum :') . Hello hello . Wahwah . Lamanya akuu tak blogwalking kan . Hmmmm , Rindunya dekat honey boo (followers) akuu sekalian . Kehkehkeh . Mengada gada aku nih kan :p
Sebelum tu aku nak minta maaf banyak-banyak dekat korang . Sebabnya  aku tak dapat follow korang yang dah follow aku lagik :'( . TAPI JANGAN RISAU ......... Aku akan follow korang balik ehh . HAHA . Datang dah cakap keling dia -,- . Ehhh korang . Tak nak tahu ke apesal aku tak boley follow korang balik ?? Haaaa . Mauuu hampa nak tahuuuuu sekarang ni , detik ini , saat ini . AKU TYPING GUNA TAB JE :( Laptop kesayangan aku ADIK SAUDARA aku dah hempuk berkecai bagik :') . YA ALLAH . Sedih gila kot weh . Dah lah kenangan pahit manis aku ada dekat dalam tu . hmmm . Hantar kedai dah . HOPE dorang tak format balik lah ehh . Baiki mana yang rosak je sudah lah :'D . *baik bukak kedai sendiri . Nak mengajar orang bagai* :') . 


*Apa maksud HS?? Hahaha . HS tu means HAQIS SYUQRINA . That me LOL -,- . Unikkkan nama ? Kikiki . Perasan tahap . " Sekarang in Syuqrina Mohammad mengalami situasi yang sangat kritikal ". Situsasi yang kritikal itu adalah untuk  MENDAPAT STRAIGHT A DALAM PMR ! ITU SANGAT KRITIKAL !
Bakal Arwah (HS) ini berharap agar honey boo sekalian mendoakan kejayaan nyaaa :') . AMINNNN ! Straight A ! Isyaallah ! 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Sayang Budak Ni :') .
  • Let's promote those thing'sss .
  • Maya Karin Dalam Lagenda Budak Setan .
  • Najwa Latif Anak DERHAKA ?
  • My Heart Beat .
  • Starting New Life LOL .
  • Awkward Moment LOL .
  • Twilight Breaking Dawn Part 2
  • TWEET FAMOUS : Ayuni Matoki VS Lyana Evans
  • Segmen : Jom godek - godek FOLLOWERS .

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's