// Evan's Official Blog
Putus Cinta Dengan Shila ? WHY ?
Feb 14, 2013 | 0Superstar (s)!


Tumblr_mi6jb8rc6v1s1f2nuo1_1280_large

Assalamualaikum PEEP's :* 
Ehhh , korang apa khabar ? Sihat ? Sebelum aku tanya banyak dekat korang . Good Evening you all's ;D . 
Hehehe . Buat suspen je kan :3 . Lama dah aku tinggal dunia blog . Minggu ni baru aku active balik :') . Kesian dekat aku tak . Lappy pun dah berwajah baruu . All EMPTY :'/ . Ummi aku suruh tukang kedia tu format segalanyaa . Ouhh shit . So sad man . Really . 

Ape aku dah merapuu niyh ? Kehkehkeh . Tittle lain , Cerita lain . Mesti korang benggang dengan aku kan :D . Hanya mampu bersabar . Hehehe . Okay sebelum korang benggang dengan aku . Baik aku start cerita sekarangg .

*ehemehem* Heyy korang . Baca tak tittle dekat atas ? Apee tu ? Haaa . HOT STORY kot sekarang ni . Sampai datuk , nenek , bapak , satu keluarga aku dok cerita pasal dorang ni :'3 . So "sweet" . Nak tahu cerita apa ? Ni haa . Cerita pasal Sharnaaz putus dengan Shila . Korang kenal dorang kan ? Hahaha . Mana mungkin tak kenall . Actually aku pun baru tahu cerita pasal dorang putus .. Kalau korang nak tahu lebih lanjut jum kitaa scroll bawahh and read untill de'end . kehkehkeh .
Before that , recite bismillah first . *tadah tangan* .

KUALA LUMPUR, 13 FEB 2013: Seperti semua sedia maklum hubungan pasangan Sharnaaz Ahmad dan Shila Amzah kini ibarat retak menanti belah selepas berlakunya perbalahan di antara pelakon Juvana itu dengan bapa kekasihnya, ND Lala.
Malah dalam kenyataan Sharnaaz kepada media sebelum ini, dia sendiri telah memberi pembayang bahawa hubungan mereka seperti sudah berakhir. Bagi mendapat jawapan yang sahih mengenai hubungan mereka, portal murai.com.my telah berjaya menghubungi Sharnaaz sendiri sebentar tadi.
Namun malangnya, Sharnaaz sendiri tidak mahu memberi sebarang komen lagi mengenai hubungan mereka.
"Pasal Shila, saya tak mahu komen," jawabnya ringkas yang tidak mahu mengulas lanjut.
Ditanya lagi apakah benar mereka sudah putus cinta, sekali lagi Sharnaaz berkata: "Saya tidak mahu komen...saya tidak mahu komen!'.
Hubungan percintaan mereka dilihat tegang selepas ND Lala dikatakan tidak merestui hubungan pasangan berkenaan.
Sementara itu, Shila pula kemudian memuat naik rakaman luahan hatinya yang sedang kesedihan sambil menangis teresak-esak ketika menyanyikan lagu Ombak Rindu, dalam laman YouTube baru-baru ini ...


*ambil tisu lap air mata* Haa , Sedihkann cerita pasal dorang ny . Bermacam-macam rintangan . Mungkin tak de jodoh kan :) . Kita hanya merancang . Allah yang menentukan :) . Aku harap aku dengan Angahh kekal . Insyaallah :') . *ambil beg plastik* *muntah* .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



HELLO ! You jumped here and big clap for you because step here . Call me Syuq or blalaa . I am a student of Tengku Budriah as you know I've booked a ticket for PMR 2013 :) Turning 15 next year and will rarely online . So please respect me and my blog . Do Follow me , love ya :)


Updates : Assalamualaikum PEEP's . Lamanya tak blogwalkinggg :( .

Instagram

Diary About Site

My Heroes!


My Honey Boo


Let's Talk!



Like My Page !


Past


  • Pray For HS :') .
  • Sayang Budak Ni :') .
  • Let's promote those thing'sss .
  • Maya Karin Dalam Lagenda Budak Setan .
  • Najwa Latif Anak DERHAKA ?
  • My Heart Beat .
  • Starting New Life LOL .
  • Awkward Moment LOL .
  • Twilight Breaking Dawn Part 2
  • TWEET FAMOUS : Ayuni Matoki VS Lyana Evans

  • The Credits!

    Header by : Qistina
    Full Edited : Syuq Evan's